piercing en werk

Ik heb afgelopen dinsdag een piercing laten zetten onder mijn lip en boven mijn kin. er tussen in dus..op werk moet ik een pleister erover heen dragen.. dat is best irritant. Weet iemand wat je het beste erover heen kan plakken wat niet heel erg opvalt? misschien bestaat er een doorzichtbare pleister ofzo?..

Toegevoegd na 8 minuten:
oke.. mensen die denken dat het heel grappig is om te zeggen had je over na moeten denken... ik stel nu toch een normale vraag of niet?... dus antwoord aub even normaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een retainer.. Ga maar googlen.. Het is een transparante kunstof "piercing" die Niet opvalt..

Ze willen op je werk dat je er een pleister over heen plakt zodat je de piercing niet kunt zien. Een door zichtbare pleister zullen ze dan ook niet goed vinden denk ik :) Ik ben bang dat er niets anders op zit dan die pleister er maar op te plakken.

of piercing eraf halen als je aan het werk bent!

Als je hem uit kan doen is het nog beter. Ik zou het als werkgever prettig vinden als je dat zou kunnen, want sommige mensen bieden aanstoot op een piercing. Maar heb je een publieke functie, ben je seveerster of kassamedewerkster?

Een pleister valt meer op dan een piercing. Je moet er toch niet aan denken om 40 uur per week met een pleister op je kin te lopen? Dat je werkgever wil dat je geen zichtbare piercing heb, vind ik geheel terecht. Dus het beste kun je hem uitdoen als je werkt.

een pleister is veel opvallender, haal de piercing eruit!

Misschien is de pleister wel vanuit hygiënisch oogpunt? Er zijn doorzichtige pleisters te vinden van diverse merken. Ga maar eens bij een drogist kijken, vind je vast genoeg. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100