piercing en werk

Ik heb afgelopen dinsdag een piercing laten zetten onder mijn lip en boven mijn kin. er tussen in dus..op werk moet ik een pleister erover heen dragen.. dat is best irritant. Weet iemand wat je het beste erover heen kan plakken wat niet heel erg opvalt? misschien bestaat er een doorzichtbare pleister ofzo?..

Toegevoegd na 8 minuten:
oke.. mensen die denken dat het heel grappig is om te zeggen had je over na moeten denken... ik stel nu toch een normale vraag of niet?... dus antwoord aub even normaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar had je eerder over moeten denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
piercing er nog niet uit halen hoor alsíe pas net geplaatst is! Dan groeit hij zo dicht en het gaat ook sneller ontsteken. Ik denk ik meld het toch even aangezien velen antwoorden dat je hem eruit moet halen tijdens het werken. Dat kan nu dus nog niet de eerste weken. Waarschijnlijk weet je het zelf ook wel maar toch. Zelfs na langere tijd is het spannend om hem er lang uit te hebben. Elke huid is anders. Toen ik een piercing had in mn onderlip heb ik hem na 2 1/2 maand een paar uur uitgehad en kreeg hem erna er niet meer in. Toch doorgedrukt met als gevolg dat de hele boel dik en ontstoken was waardoor de piercing sowieso niet meer paste dus dat was het eind van mn piercing. Je hebt ook van die extra kleine pleistertjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem tijdens het werk ook gewoon uitdoen, ik heb op de zelfde plek een piercing(gehad). De piercer zei na een uur is het dicht, ik heb hem al een aantal maanden niet meer in en als ik wil kan ik hem er zo weer in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals ik al zei iAskB dat verschilt per mens. Bij de een groeit het zo dicht en bij de ander dus niet. Ik zou het risico dus niet nemen en het geld dat je voor de piercing betaald hebt verspelen wanneer je hem er tóch niet meer in krijgt.

Het beste antwoord

Een retainer.. Ga maar googlen.. Het is een transparante kunstof "piercing" die Niet opvalt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, ik vind het zo gek nog niet hoor dus van mij een +. Je zou t natuurlijk met je baas moeten overleggen wat hij daarvan vindt want het blijft een piercing, maar omdat hij weinig tot niet opvalt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zal iig minder opvallen dan een pleister
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel! :)

Andere antwoorden (6)

Ze willen op je werk dat je er een pleister over heen plakt zodat je de piercing niet kunt zien. Een door zichtbare pleister zullen ze dan ook niet goed vinden denk ik :)
Ik ben bang dat er niets anders op zit dan die pleister er maar op te plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of piercing eraf halen als je aan het werk bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem uit kan doen is het nog beter.

Ik zou het als werkgever prettig vinden als je dat zou kunnen, want sommige mensen bieden aanstoot op een piercing. Maar heb je een publieke functie, ben je seveerster of kassamedewerkster?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pleister valt meer op dan een piercing. Je moet er toch niet aan denken om 40 uur per week met een pleister op je kin te lopen?

Dat je werkgever wil dat je geen zichtbare piercing heb, vind ik geheel terecht.

Dus het beste kun je hem uitdoen als je werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een pleister is veel opvallender, haal de piercing eruit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is de pleister wel vanuit hygiënisch oogpunt? Er zijn doorzichtige pleisters te vinden van diverse merken. Ga maar eens bij een drogist kijken, vind je vast genoeg. Succes!