Hoe komt het dat je soms echt een zwak hebt voor 1 bepaald persoon, terwijl je weet dat deze persoon niet bij je past?

Misschien heb je het wel eens mee gemaakt. Een man of vrouw die wat met je doet. Kriebels in je buik, je erg gemakkelijk bij dat persoon voelen en het hele verhaaltje erop en eraan.
Ookal heb je een vaste relatie, je blijft iedere keer een zwak houden voor dat ene persoon terwijl je doorhebt dat het niet een partner is waar je je leven mee kan delen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (4)

Soms wil ik als ezel ook wel eens uit de ruif van het paard eten; verboden vruchten smaken altijd beter, althans voor even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit komt me heel bekend voor..
Ik denk dat het is om even 'iets anders' te beleven, even niet wat je gewend bent.
De stoute schoenen aantrekken, en gewoon een 'avontuurtje' beleven..
Foute mensen zijn blijkbaar toch erg aantrekkelijk.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De spirituele theorie zegt, wij kiezen partners/ mensen/ omstandigheden waarbij we iets te leren hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu ook een relatie. Maar er is een jongen die ik denk ik 2 jaar leuk heb gevonden. Je blijft een zwak voor hem hebben omdat je gewoon zolang iets voor hem hebt gevoelt en als je bij hem/haar bent voel je het weer.
Maar het is niet omdat je die persoon per se leuk vindt maar gewoon omdat je zolang iets voor hem hebt gevoeld dat gaat gewoon niet meer weg.

Voor sommige mensen heb je een zwak.
Je kan ook een zwak voor dieren of ouderen hebben.
Dat is normaal. Maar daardoor komt het.
Ook soms weet je dat je die persoon leuker vindt maar omdat je ook weet dat je nooit een vaste realtie met diegene kan hebben leef je verder met die gedachte.

Succes