ik ben een meisje van 17 jaar oud, en ben maar 1,53 dus heel klein, ik vind het naar om zo klein te zijn komt dit nog goed? mijn ouders zijn lang?

mijn vader is heel lang en mijn moeder ook,
ik ben op mijn 12de al veel gegroeid maar ben nog steeds klein, ik ben nu 17 en klein, en zit hier heel erg mee.
kan iemand mij helpen of tips geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Hm.. Op je zeventiende ben je wel op de grens van je lengtegroei. Je kan dit bij een arts laten onderzoeken overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich ben je op de grens van het groeien, dat klopt.
Al zijn er ook genoeg mensen die tot begin 20 doorgroeien.
Ik vraag me af of er echt manieren zijn die werken om te groeien.
Als je echt denkt dat er iets mis is zou ik ermee naar de huisarts gaan.

Maar er is dus echt nog een kans dat je gewoon groeit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je niet druk ik groeide op me 21ste nog toen hebben Ze foto's gemaakt en had me groeischijven nog ik ben ook laat gaan groeien ben nu 1.70 vind ik lang zat ben inmiddels 23
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je nog wat groeit, maar zo klein ben je niet vind ik, en het heeft ook zen charmes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan tot ongeveer je 21e nog groeien, ik ben na mijn 18e (nu 24) nog gegroeid, de groei was geremd door bepaalde medicijnen en verkeerde voeding.
En al blijf je zoals je nu bent... Ik ken een meisje van zo'n 1.55 en dat is me een felle... Daar wil je echt niet tegen aan lopen in een donker steegje :)