Welke soort anabolen/ steroiden type heeft de snelste werking met het minste bijwerking en wat zijn de prijzen ,

En wat is beter pillen of ampouls wat je in je billen spuit ( niet in je anus maar in je linker of rechterkont .. ) en hoeveel moet je minimaal gebruiken voor de beste resultaat graag wil ik uitgebreide antwoorden van experts

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (3)

Wat sowieso het beste werkt zijn de injectables. Pillen bestaan eigenlijk alleen nog maar omdat het gemakkelijker toe te dienen is dan de spuitjes. Pillen zijn namelijk veel slechter voor de lever, en het effect is minder hoog. Daarnaast is een goede anabolen kuur samen te stellen afhankelijk van je doel... Wil je toenemen in spiermassa, of ook cutten (afname van overige lichaamsstoffen als vocht en vet)?

Wat je ook wil, testosteron blijft de basis van iedere (goede/effectieve) anabolen kuur. Het esther wat je kiest heeft echter ook invloed op je kuur, want testosteron proprionate werkt kort (2 à 3 dagen) terwijl testosteron enanthate lang werkt (2 à 3 weken). Testosteron suspensie is een uitzondering, dat heeft geen esther, werkt meteen maar daardoor dus ook heel kort. Daarom worden er vaak middelen gecombineerd voor een goede fatsoenlijk werkende kuur. Daarbij mag de nakuur niet vergeten worden, anders heb je kans op man-boobs.

Bijwerkingen ga je sowieso krijgen met anabole steroïden. Relatief veilige middelen zijn dan Anavar en Winstrol, maar ook daar kunnen bijwerkingen optreden. Je moet dan denken aan (meest voorkomende, er zijn er meer):
- Leverschade
- agressief gedrag
- acné
- gynecomastie (tieten krijgen)
- hoofdpijn
- (tijdelijk) krimpen van testikels

Als je gaat beginnen met je eerste kuur zou dit een goede optie zijn:

Week 1-10 : 500 mg Test enanthate /EW (elke week)
Week 1-3 : 80 mg Test Proprionate /ED (elke dag)

Nakuur:
Week 13-15: Nolvadex wk 13: 40 mg ED, wk 14&15 20 mg ED.

Voor de meer ervaren gebruiker is dit een goede optie:

Week 1-12 : 100 a 150 mg Testosteron suspensie. /ED
Week 1-10 : 50 a 100 mg Trenbolone Acetaat /ED
Week 7-12 : 50 a 100 mg Winstol/ED
Week 1-13 : 50 a 100 mg Proviron/ED

Nakuur/HCG:

Week 4-14 : 250 a 500 IU HCG /EW
Week 12-17 : 20 mg nolvadex /ED
Week 14-15 : 100 mg clomid /ED
Week 16-17 : 50 mg clomid /ED

Voorbeeld van een goede cutkuur:

Kuur:
Week 1-10 : 400 mg EQ (equipose) /EW
Week 3-10 : 50 mg Winstrol / ED
Week 5-10 : 50-100 mg Proviron/ED

Nakuur:
Week 13-15 : 20 mg nolvadex /ED

Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Laten we even niet vergeten dat je ook een goed trainingsschema moet hebben én een goed voedingsschema voor een optimaal resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor meer info of andere kuurvoorbeelden mag je me een persoonlijk bericht sturen. Ik heb genoeg ervaring om te weten wat werkt ;)
Als je uitgebreide antwoorden wil van een expert, dan zal ik als ik jou was, bij de huisarts langs gaan. De huisarts kan je de voor en de nadelen goed uitleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DOM, DOM, DOM....Weet je niet dat deze troep verboden middelen zijn.
Kijk maar eens bij gerelateerde vragen wat je er allemaal nog meer van kunt krijgen dan alleen maar spieren.