Een (ernstig)geheim voor je partner hebben kun je daar gevoelsmatig meeleven en waarvoor kiest men daarvoor?

Ben zelf zo eerlijk als wat en ook mens maar heb toch altijd mijn geweten willen zuiveren.ik vraag me af hoe iemand die dat niet doet dat volhoud en waarom?
Ik wil ook graag dingen begrijpen zonder te oordelen vandaar dat ik deze vraag stel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Men kiest daarvoor omdat ze willen dat hun partner het niet weet. (logisch?) en een geheim hebben betekend niet dat je iemand bedriegt of dat je liegt. Toegevoegd na 56 seconden: Update: Er staan te veel onwaarheden (onzin) in de vraag dat het onmogelijk wordt om het te beantwoorden.

uit schaamte voor je omgeving, of om je relatie heel te houden. er zijn vele dingen die mensen voor hun partner kunnen verzwijgen. vreemgaan (behouden van relatie), niet uit de kast durven komen, travestie (allebei uit schaamte en/of privacy), verliefd worden op een ander in een goede relatie (ach.. gaat wel over) er zijn zoveel dingen, en zolang je eerlijk bent tegen jezelf en er geen zooitje van gaat maken denk ik dat het normaal is dat ht voorkomt dat iemand een geheim kan hebben (voor partner, familie e.d.) Ik ben zelf erg open, maar heb nog niet zo`n dingen meegemaakt behalve dat mijn ex in een keer van de verkeerde kant bleek te zijn. (nee, dat werd mij niet verteld). life goes on!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100