Verschillende motoriek?

Ik speelde gisteren voor de allereerste keer op de X-box van mijn vriend. De controls lukte van geen kanten. Op Black Ops had ik een stand van 3-30. Ik had er 3 geraakt en 30 keer dood gegaan. Een andere vriend wou ook eens proberen en die haalden een score van 20-5. Ook hij speelde voor het eerst met de X-box.

Is de motoriek nu echt ZO verschillend van persoon tot persoon? Ik kan het bijna niet geloven :o

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Motoriek kan inderdaad enorm verschillen.
Je hebt grove en fijne motoriek, voor een pc spelletje heb je je fijne motoriek nodig.
Het kan goed dat die van jou niet zo geweldig is, dit zie je ook vaak aan je handschrift. het is overigens niets ernstigs, gewoon verschillen tussen mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1. Het potje is altijd anders.
2. De een leert sneller dan de ander.
3. Als je ook nog geen ervaring hebt met een spel ben je ook nog slecht.