Die pil bestaat helemaal niet ;) het is een soort reclame voor de nieuwe film limitless

Toegevoegd na 6 minuten:
indien je het niet gelooft, op de 'testimonials' vind je de acteur van de film: Bradley Cooper. Ook de kleine tekstjes waarschuwen je voor nogal zware bijwerkingen zoals plotse dood. (De drug zou dus zeker niet mogen bestaan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaaaa daar gaat mijn droom xD
Kimath
13 jaar geleden
Hier is de trailer van de film: http://www.youtube.com/watch?v=THE_hhk1Gzc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een leuke film~!