Wratjes op mijn voet? wat doe je er tegen? (ps. ik ga niet naar de dokter), hoe kan je het zelf weg halen met iets wat iedereen in huis heeft?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat nog beter helpt dan nagellak, is lijm op de wrat smeren. De gewone alleslijm. Na twee dagen aanstippen met lijm was de wrat weg! Terwijl hij al 4x was aangestipt door de huisarts. (Dit hielp niets!) En aanstippen met lijm en de wrat is zo weg!

Bronnen:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rub...

Als je een zonnebloem knakt. Dat witte spul schijnt te helpen. Poging waard toch? Groetjes!

Hoezo 'ik ga niet naar de dokter ?"Je wilt toch van je wratjes af ? Daar IS die brave man voor, tenslotte. Normaliter gaan wratten uiteindelijk vanzelf over, en kun je dat proces iets bespoedigen door verschillende huismiddeltjes of zalfjes, liefst iets met ureum er in (al kun je ook uitstekend ochtendurine gebruiken). Op je voeten echter hebben wratten de neiging in te groeien in plaats van uit te steken, kun je er niet of nauwelijks bij, en an zelf prutsen zelfs voor ontstekingen zorgen. Wil je daar dus snel van af, dan zul je toch even bij de huisarts langs moeten. Middeltjes om zelf wratten mee te bevriezen kennen - zeker op de voeten - maar een zeer matig succes, en zijn wel erg duur. Dus als een voetenbadje in ochtendurine gedurende ongeveer een week geen enkel effect heeft (of je hebt daar ook al geen zin in) dan zit er toch weinig anders op dan even bij de dokter langs. Of gewoon even 1-2 jaartjes geduld hebben ; uiteindelijk zullen ze wel verdwijnen. Maar zeker op je voeten zullen het er wel eerst meer worden : wratten zijn bijzonder besmettelijk voor jezelf.

Voor wratjes hoef je ook niet naar de dokter. Haal bij de drogist Formule W, een middeltje tegen wratjes, of probeer Neemolie. Dat kun je bij de natuurwinkel krijgen. als ze om een of andere reden niet weg willen, ga je naar de dokter, maar je hebt het over "wratjes", dus het zal geen probleem zijn.

Ik zou zeggen: hup, naar de dokter, maar als je dat echt niet wil kun je natuurlijk ook nog lekker gaan kruidenvrouwtje-kwakzalven: de binnenkant van de peul van de tuinboon er op wrijven! Of er overheen piesen. Er zijn ook nog rigoreuzere methoden maar die vereisen een Necronomicon, manenschijn en een dode kat.

ik heb ook een wratje gehad op mijn teen, ik had alleen niet zoveel vertrouwen in die hulpmiddeltjes dus heb ik het laten zitten. na een half jaar/jaartje is hij van zelf verdwenen, dus als je er geen last van heb zal ik hem gewoon laten zitten als ik jou was!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100