Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb het gevoel dat er onder mijn huid op mijn arm een beestje zit.. wat kan het zijn?

vreselijke jeuk in mijn onderarm, het is net of er wat kruipt. dat kan toch niet.. wat kan het wel zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet die zwarte weduwe van jou? Ik heb nooit meer gehoord of het er een was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles gaat juist prima, de zwarte weduwe is weg, en aan verdovende middelen doe ik al helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon eventjes langs de huisarts gaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan binnengaan en zijn mening vragen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Het kan wel, er zou bijv een larve van een horzel kunnen zitten. Er zijn meer insecten die de menselijke huid als leefterrein kiezen. Bilharzia is een ziekte veroorzaakt door zo'n infectie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je wel in de tropen zijn geweest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horzels leggen eieren in de huid van een rund, niet van een mens
Er is een huidziekte waarbij beestjes in de huid gangen maken.
Het heet schurft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
ik krijg er gelijk zelf kriebels van, bah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was eerlijk gezegd ook mijn eerste associatie. Ik heb er enige praktijkervaring mee, zowel met huisdieren als met menselijke patiënten. ik snap die min niet. Dit antwoord verdient een plus. Bij deze.
mischien een teek, die kunnen ook nog is i je huid kruipen zeggen mijn ouders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet waar, een teek bijt zich vast in je huid met de monddelen, maar het lijfje blijft altijd buiten je huid.
Er bestaan ook spinnetjes (geen idee hoe ze heten) die onder je huid eitjes leggen. Als die na een bepaalde tijd uitkomen komen er tientallen spinnetjes uit het wondje kruipen. Ik heb daar eens een filmpje van gezien op youtube, echt ongelofelijk bizar, maar hij is helaas verwijderd.
Ik denk trouwens niet dat deze in Nederland leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, dat zijn tropische spinnetjes.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing