Heeft iemand goede en snelle trainingen voor de buikspieren En de biceps

Iemand goede trainingen????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bicep Dumbell Curl

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-curl

Air Bike

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/air-bike

je kunt er nog veel meer vinden op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste oplossing is naar de Gym te gaan het gaat niet Alleen om je buik en biceps dat staat niet mooi dan moet je heel je lichaam doen wand als je andere groepen niet traind kan je eventueel klachten krijgen aan je lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niet snel een paar spiergroepen trainen, je moet meerdere spiergroepen tegelijk trainen (dus door o.a. naar de sportschool te gaan), omdat je anders last kan krijgen van je spieren/lichaam. Het is misschien wel leuk om grote armspieren en buikspieren in korte tijd te hebben, maar het is beter, gezonder en het ziet er uiteindelijk nóg beter uit als je alles traint. Ga gewoon naar een sportschool, daar krijg je veel betere resultaat bij.