Waarom is de ene kant van m'n balzak soms groter dan de ander?

Links (van boven gezien) is soms groter dan de rechter kant. Het klinkt misschien raar, maar soms lijkt het ook net of m'n balzak 'ademt' (op en neer bewegen). Iemand die weet hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (3)

Dat is niet raar, de ene bal kan groter zijn dan de andere, maar dat is niet erg. De balzak kan zich spannen en ontspannen ivm temperatuur. De ene keer is ie slap en de andere keer niet. Ik denk niet dat je je bezorgd moet maken, maar ik ben geen arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, dit is wat ik wilde weten.
Bedankt voor je tijd ;)
Je hebt mAar 1bijbal dus ze zyn nooit gelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij een gezond iemand,zit er altijd wel wat verschil in de grootte van de testikel.
Dit is heel normaal.
Mocht het verschil zodanig groot zijn,is het verstandig contact op te nemen met je dokter.
Zelfs bij vrouwen komt het voor dat de ene borst groter is dan de andere.