Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het zijn dat je geheugen niks maar kan onthouden?

Daar heb ik denk ik last van.. Ik leer iets en dan ben ik het de volgende dag weer vergeten en iemand vraagt wat aan me en dan 10sec later vraag ik aan die persoon wat hij vroeg.

Ik wordt er gek van!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
742

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niks is een groot woord, heb een korte termijn en lange termijn ... En daarbij als je bang bent niks meer te onthouden en er op gaat letten dan kun je ook zelf een blokkade opwerpen ben je zo bezig en gefocust met onthouden dAt je een Black out hebt.. Als je niks meer zou onthouden kun je niet meer zelfstandig leven... Dan had waarschijnlijk je omgeving al wel gereageerd ... :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan niet zijn dat je geheugen niet meer werkt. Maar het kan wel zijn dat je geheugen niet meer zo goed werkt, en daar kan je het best medische ondersteuning bij vragen. Oftewel: ga eens naar de huisarts, en vraag hem wat je er mee aan moet, of er iets aan te doen valt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Misschien moet je je beter concentreren op wat je leert. Stomweg dingen van buiten leren die je niet begrijpt, werkt niet lang. En als iemand je wat vraagt, even je andere bezigheden opzij zetten, om echt te luisteren wil ook wel eens helpen
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding