heb de laatste 2 dagen rare steken in mijn linkerkuit, op de helft van mijn onderbeen zeg maar..ik heb niet gesport ofzo

het is een rare steek alsof er een mes in wordt gestoken en dan keihard uit wordt getrokken...

de steek duurt ongeveer 7-8 seconden.

ik heb niet gesport ofzo...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh dat is zo'n pijnlijke kramp! Heb ik ook soms als ik me uitrek ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel last van gehad na een nachtje stappen, bleek aan uitdroging door alcohol te liggen aan meer water drinken voor het slapen gaan. Daarna verdween de kramp vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd een naar gevoel, maar het komt goed!! <3

Antwoorden (2)

Ik denk dat het krampen zijn in je kuit. Daar hoef je niet voor gesport te hebben. Je kan ze krijgen van stress, maar ook zonder aanwijsbare reden.

Wat je kan doen als je het krijgt: je voet naar je toe trekken zodat die spier rekt en dan gaat je kramp ook weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan iets onschuldigs zijn als een vorm van kuitkramp. Waar je op moet letten is of de plek waar het pijn doet niet opzwelt of rood wordt. Mocht dat wel gebeuren moet je even langs de arts want dat zijn verschijnselen van een trombose. heb je geen zwelling en wordt het niet rood dan is het niets om je zorgen om te maken.