Als mijn zusje eerder geboren was dan ik, had zij er dan als mij uitgezien en ik als haar?

En niet alleen het uiterlijk wat zeer verschilt, maar ook het karakter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet je dat dat niet gebeurt is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exact, dat was ook het eerste dat in me opkwam.

Het beste antwoord

Nee, want door eerder geboren te worden veranderen niet de genen die je meekrijgt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk, simpel, logisch.. +10 ;)

Andere antwoorden (4)

Jullie wren waarschijnlijk allebei anders geweest, omdat de set genen waar je op gebaseerd bent anders was geweest. Daarbij zou de omgeving & omstandigheden van je leven net iets anders zijn geweest, waardoor een compleet ander mens zou zijn ontstaan. Maar dit zijn fylosofische vragen hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee , natuurlijk niet.
Het doordringen van 1 van de -tig miljoenste spermacel in een eitje ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de volgorde van geboorte maakt geen fluit uit voor wie jij bent en wat je doet.
allemaal gene en ontwikkeling die je in de baarmoeder al krijgt en doormaakt.
het maakt dus niet uit of je zusje er eerder of later kwam uniek ben je allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, zij had er dan anders uitgezien (andere zaad/ei combo), maar jij was natuurlijk precies dezelfde gebleven.