Hoe kom je snel van blauwe plekken af?

Je hoeft me maar aan te raken of ik hoef maar ergens tegen aan te lopen of stoten..en ik heb al een blauwe plek..en nu met dat mooie,warme weer en dus blote armen en benen is dat geen gezicht..weet er iemand hoe ik die lelijke plekken op een, liefst natuurlijke, manier laat genezen/verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Arniflor, hou er wel rekening mee dat je blauwe plekken wel eventjes geel worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Arniflor smeren. Helpt bij de kinderen ook prima!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Homeopatische zalf met arnica en vsm creme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook een klassiek homeopaat bezoeken. Dit wordt vaak (volledig) vergoed door een degelijke verzekeraar. Die zal je tevens arnica adviseren. Maar deze homeopatische middelen werken anders en beter als je dit laat begeleiden door een homeopatisch arts.