Ik heb soms opeens buikpijn hoe kan dat?

Vandaag had ik het weer maar heb wel vaker dan ben ik iets aan het doen stil zitten of bewegen dan opeens krijg ik super buikpijn dat ik dubbelklap en niks kan dan moet ik naar de wc om te poepen dan gaat me buik heel hard geluid maken als ik op wc heb gezeten alles over en kan ik alles weer weet iemand hoe dit komt en wat er tegen te doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn dochter ( toevallig ook een Kimmy) had ook dergelijke problemen. Zij had dan ook last van erg harde ontlasting.
Dat was in een periode dat ze nogal stressig was.
Tegenwoordig neemt ze elke ochtend activia drinkyoghurt, en ze heeft nergens meer last van. Daar moet wel bij vermeld, dat ze minder stressig is en een stuk stabieler in het leven staat.
Als het te lang gaat duren, adviseer ik je toch om een dolter te raadplegen.
Sterkte en beterschap.
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou even naar de dokter gaan, het lijkt erop dat je problemen hebt met je darmen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het handig als je naar de huisarts gaat. Kan vanalles maar ook niks zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen dat je Prikkelbare darm syndroom hebt.

Het prikkelbare darm syndroom is geen ernstige aandoening, maar het is wel lastig. Veel mensen ondervinden er in het dagelijks veel pijn en hinder van. Sommige mensen hebben er af en toe last van, andere continu.

De klachten bij prikkelbare darm syndroom zijn divers.
Zo kan men last hebben van buikpijn, hevige krampen, een opgeblazen gevoel, winderigheid en problemen met de stoelgang.
De klachten treden meestal aanvalsgewijs op.
Ook kan er een continu zeurderige pijn in de buik aanwezig zijn.

Als je vaak klachten hebt, is het verstandig om met je huisarts te praten. Aan de hand van een lichamelijk onderzoek, kan de huisarts meestal de diagnose prikkelbare darm syndroom stellen en dan medicijnen voorschrijven die de klachten verminderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimmietje , Ik weet bijna zeker dat het met "winderigheid" te maken heeft . Het is 'n gasophoping in je darmen . Eet je wel gezond ?