Ja, alle rook is slecht, waterpijpen zijn nog erger dan gewone sigaretten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water pijpen??XD.
nee dit is wel slecht voor je, ondanks dat door het water veel troep zoals teer uit de rook gefilterd worden, komt er toch veel mee. net zoals de zwaren metalen uit het kooltje die je inhaleerd. en je rook ook veel langer aan die pijp, dus je krijgt relatief meer troep binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha water pijpen XD
lol *doordenken*
zolang je je niet aan de kraan vol laat lopen.... :OP

roken is altijd slecht, tenzij je niet over je longen rookt (maar dan adem je het alsnog in als je niet in de buitenlucht zit)

dus ja, het is slecht voor je gezondheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zal het nooit niet zijn. maar'k geloof niet zo slecht als gewoon roken. maar daar ben ik niet heel zeker van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, je hebt wel een waterpijp(en) :p
Zondar tabak alleen soort fruit spul maar dan heb je nog die rook en dat is wel schadelijk
Maar een sigaret lijkt me schadelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed is het niet, er is nicotine en teer vrije tabak te koop, genaamd herbal molasse. Ook zijn er elektrische kooltjes, deze combinatie is redelijk "schoon". Niet erg schadelijk dus.. Wel is waterpijpen met normale kooltjes beter qua rook, veel dikker en meer