dat heeft te maken met wat je gegeten hebt die dag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik snap de link met niezen niet.
Niezen is een erg heftig process. Met ongelofelijke snelheden blaas je lucht uit om van hetgene wat je neus irriteert af te komen. Op dat exacte moment kan je ook niks anders meer doen omdat je lichaam zich helemaal spant voor de nies. Letterlijk tot in je tenen en dus ook tot in je hamstring. Het kan zijn dat je net even verkeerd zat daar waardoor het even wat gevoeliger wordt. Ik heb het wel eens gehad dat een spier in mijn zij na het niezen pijn deed. En flink ook. Ik voelde het een paar dagen nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent even helemaal gespannen omdat het niezen heel heftig kan zijn. Daardoor kan het dus zijn dat je je hamstring aanspant of iets dergelijks. Vandaar dat je hem even voelt!