Stoppen met roken met de A.O.T. methode

Is er iemand gestopt met deze methode en is het echt gemakkelijk?

Ik kan nergens onafhankelijke referenties vinden op internet.

http://www.aot-institut.eu/5/Home.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die site er niet echt koosjer uitzien moet ik zeggen....
Verslavingsproblematiek ?? En dan richten ze zich op roken en suiker ?? Mwah...ik zou via de huisarts iets betrouwbaarders en goedkopers zien te regelen. Dit ruikt ernstig naar geldklopperij, en uiteindelijk moet je het toch zelf doen allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof me, stoppen met roken is nooit makkelijk! Het is voor mij het moeilijkste geweest dat ik ooit heb gedaan, maar 't is me wel gelukt en ik ben zo blij dat ik er nu vanaf ben! Succes en houd vol!
Pieter2011
13 jaar geleden
Misschien leuk om hier even rond te kijken:
http://www.eenrookvrijleven.nl/page/940/online-hulp-stoppen-met-roken.html
Je vindt er talloze tips en stopmethoden.

Het beste antwoord

Ik ben zelf niet gestopt met roken via deze methode, maar de site ziet er niet erg betrouwbaar uit. Als u (of degene waar u dit voor vraagt) wilt stoppen, zou ik langs de huisarts gaan voor advies. Hij/Zij weet wat voor u het beste is!