38 gram maar het kan verschillen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net 1 gewogen, 0.9 gram..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een sigaret zit - een beetje afhankelijk van het merk danwel wie hem ge'klikt' heeft - ongeveer 1 gram tabak. Ik heb de stellige indruk dat de sigaretten naarmate ze duurder worden ook steeds dunner worden (= minder tabak). Voor het zelf klikken heb je tegenwoordig ook zoiets als 'volume-tabak', dun gesneden met veel lucht, waardoor je bij lange na niet aan een gram ver sigaret komt. Eerder rond de 0.7.

Ik draai zelf dunne shaggies en gebruik daarvoor ongeveer 0.4-0.6 gram tabak per stuk voor. Het gewicht van het vloeitje is te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sigaret weegt ongeveer 0.4-0.8!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Mijn basisschoolleraar vroeg dan bij zo'n antwoord altijd; 0.4-0.8 wat? Zonmassa's, kilo's, hamburgers?