Als ik bij verkouden kinderen ben geweest ben ik een paar dagen later ook verkouden en mijn vriend niet Hoe kan dat?

En wat moet ik doen om niet verkouden te worden?
Bij de kinderen vandaan blijven is geen optie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

je vriend heeft een hoger weestand misschien. je kan extra je handen wassen omdat overal bacterie aan zitten kids pakken alles vast.ook echinaforce kaN je gebruiken dat is weerstand verhogend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriend heeft een betere weerstand, denk ik.
Probeer eens twee dagravit total 30 en na een week ga je over op een per dag.
Dit wil nog wel eens helpen!
Pak ook zoveel mogelijk zonlicht, buiten.
Daar hebben rinitusvirussen een grote hekel aan.
Ik heb er menigeen mee van het kwakkelen af gekregen.
Uit eigen ondervinding heb ik met dat middel de beste resultaten.
Ook andere middelen (multi vit preparaten) heb ik geprobeerd.
Deze voldoen in mijn ogen minder.
mogelijk dat de sporenelementen in bovengenoemd middel daar een rol in spelen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet zo dat alle mensen die in de buurt van verkouden mensen zijn geweest zelf ook verkouden worden. Op de eerste plaats dient besmetting te hebben plaatsgevonden door de overdracht van het verkoudheidsvirus. Denk aan niesen en hoesten. Verder is het zo dat de één een grotere weerstand heeft tegen het verkoudheidsvirus dan een ander, wat ook verklaart dat niet iedereen verkouden wordt na contact met verkouden mensen.