Wat zit er voor orgaan o.i.d. aan de linkerkant precies onder het litteken van een "bikini"-keizersnede?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb geen litteken van een bikini keizersnede, maar ik denk dat je je linker eierstok bedoeld. Deze zit het laagst in je buik. En ja, je kan hem goed voelen!!
Ik word er in mei aan geopereerd namelijk. Heb er constant pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel succes in mei met de operatie !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord! Sterkte met je operatie!
Misschien weet je ook het antwoord op mijn volgende vraag?
Mijn linker eierstok is verschrompeld, wat kan de reden zijn dat deze pijn doet?

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf een litteken ongeveer op die plek zitten, en bij mij is het van een operatie aan het heupgewricht.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een gewricht ook een orgaan..?
MissBiggie
13 jaar geleden
nee
Meer dan een eierstok en darmen kan ik daar ook niet vinden.

Tenzij....
Als er sprake is van een situs inversus (daarbij zitten een of meerdere -soms zelfs alle- organen aan de andere kant van het lichaam) dan kan ik me voorstellen dat een blindedarmontsteking op die plek te voelen is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeten toe te voegen:
http://www.erfelijkheid.nl/zena/situs.php
http://nl.wikipedia.org/wiki/Situs_inversus