amandelen gepelt

Ik heb maandag me amandelen laten pellen maar heb nog een paar vraagjes
- hoe lang blijft de pijn in me keel
- hoel lang blijf ik weeig uit me mond ruiken
- hoe lang blijft de narcose ongeveer in me lichaam
- hoelang duurt het ongeveer voordat de korst weg is uit me keel

Ik ben btw 14 jaar

Toegevoegd na 1 minuut:
- hoelang duurt het voordat ik weer normaal kan proeven !!
Ik proef nu alleen zuur en tis egt heel vies
En daar word ik dan weer misselijk van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik ben 20 en heb het vorige week laten doen.
De geur heb ik ook nog steeds in mijn mond.
Ik ben vandaag bij het ziekenhuis geweest ivm nabloeding, maar dat was maar een klein beetje omdat een korstje los liet. niks ernstigs dus.
De narcose blijft hooguit een dag in je bloed omdat de operatie heel kort is en ze niet veel narcose gebruikten.
De korst laat nu ongeveer los bij mij dus na een week.
Maar denk eraan iedereen is anders en daar kun je geen pijl op trekken!!!

Succes