Hoe stoppen met roken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Uit ervaring weet ik dat stoppen d.m.v. hulpmiddelen (pleister, kauwgom, laser, boeken etc.) niet werken. Althans, zeker niet als je er zelf eigenlijk nog niet helemaal klaar voor bent. De enige en effectieve methode is om een datum te prikken. B.v. 1 juni a.s. en dan op die dag ook echt te stoppen. Gewoon cold turkey, geen gedoe, niet meer roken! Hoe je het wendt of keert, stoppen met roken is niets anders dan doorzetten.

gebruik zo'n elektrische sigaar helpt echt en na een tijdje heb je die niet eens meer nodig en maak lekkere drankjes als je behoefte krijgt aan een sigaret en daar bedoel ik dus geen alcoholdrankjes mee alhoewel mag wel beetje;) daaat heeft mijn moeder echt geholpen en ze was ook niet meer zo vaak chagerijnig

Stoppen met roken is echt niet makkelijk ik ben zelf ook gestopt maar zonder het boek, ik heb mezelf elke keer voorgehouden dat het gewoon echt vies is! Ben vaak bij mijn vriendin geweest die niet rookt en ik dus ook niet rookte en zo ben ik het gaan afbouwen en heb een datum gesteld waarop ik gewoon niet meer mocht roken en ben zelfs voor die datum nog gestopt. Als ik nu bij mensen ben die roken vind ik het ook echt stinken en blijf ik ook niet lang. Het belangrijkste van stoppen met roken is dat je er zelf achter staat en dat je mensen hebt die niet roken en je dus ook zullen steunen, sta je er zelf niet achter zal het je ook niet gaan lukken om te stoppen. Evt zou je inderdaad het boek kunnen lezen van alan car

Ik ben gestopt door middel van gelaserd te worden maar dat vond ik erg moeilijk. Ik heb het wel volgehouden maar dat moest van mezelf omdat ik er veel geld aan had uitgegeven. Waar ik 3 dierbare heel goed mee heb zien stoppen is champix pillen. Hiermee leg je uit jezelf de sigaretten neer omdat die pillen ervoor zorgen dat het niet meer lekker is. Dit kan je na een gesprekje met de dokter krijgen en vaak nog vergoed ook. Succes!

Niet voornemen dat het je laatste wordt, dan wordt je verlangen naar nog een peukje weer heel groot gewoon niet meer roken. Houd jezelf voor dat het een lange pauze is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100