ik ben misselijk en heb gister me amandelen laten knippen

Ik ben 14 en Gister heb ik mijn amandelen laten knippen. Ging allemaal goed totdat ik iets wou eten duis vroeg ik een boterham
Ik heb 2 mini hapjes genomen en begon te braken , ook redelijk normaal kwam oud bloed uit en heb daarna nog een paar keer gebraakt
Maar in het ziekenhuis kreeg in van die zetpillen tegen we misselijkheid
Maar nu ben ik thuis en braak ik nogsteeds maar wat kan ik nu doen tegen de misselijkheid?
Alsjeblieft een duidelijk anwoort!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zult helaas niks kunnen doen en gewoon uit moeten zieken. Veel succes man, maar verder kan je niks doen, misschien wel op tijd gaan slapen!

Waarschijnlijk heb je gewoon last van de nawerkingen van de verdoving. Veel mensen zijn misselijk na een operatie. Eerst een tijdje niets eten, en hooguit water met lepeltjes tegelijk, en dan langzaam opbouwen zolang je het binnen kunt houden. Meestal is het de volgende dag al weer over. Als dat niet het geval is: naar de huisarts of terug naar de KNO-arts om de oorzaak op te sporen en een geneesmiddel tegen de misselijkheidheid te krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100