Wat is altijd, overal en voor iedereen gelijkelijk waar?

een moeilijke vraag maar ik ben benieuwd naar de antwoorden want ze kunnen toch verschillen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

* Als je niet ademt of beademd wordt, ga je dood. * Iedereen zal (vroeg of laat) sterven. * Je bent een man of een vrouw * Iedereen wordt naakt geboren * Niemand kan een plaatsje in de hemel bespreken * Als je geboren wordt, ben je volledig afhankelijk De geboorte maar met name de dood zijn de meest eerlijke momenten in een mensenleven.

Als je jeuk hebt moet je krabben

Het leven is vergankelijk, voor iedereen...

Het feit dat je geboren wordt en sterft is waar en geldt voor iedereen, alles ertussenin is je belevenis en vul je zelf in na believen.

dat iedereen liefde nodig heeft. een maatje, een partner, iemand die aan je denkt...

Ik zou zeggen het verstrekken van de tijd.

Als het regent wordt je nat! Toegevoegd na 3 minuten: Als je zonder paraplu in de regen loopt :-)

Iedereen heeft een primaire basis nodig om te kunnen leven. (lucht) (voedsel, vocht).

Dat iedereen vanaf een bepaalde leeftijd belasting moet betalen. Zelfs na je dood nog. Dan moet er belasting worden betaald over het geld dat JIJ in je leven bij elkaar hebt gespaard, de z.g successierechten....

Ik denk het enig wat gelijkelijk waar is voor iedereen over de hele wereld: het feit dat we dood gaan. Waar is ook voor iedereen dat je liefde en warmte nodig hebt, maar dat zullen mensen nog wel eens willen ontkennen, of naast zich neer willen leggen. Maar de dood, die kan niemand ontkennen, dat is uiteindelijk de grote "gelijkmaker", hoe luguber dat ook moge klinken..... Geluk is dan nog dat heel veel mensen geloven dat die dood weliswaar een beetje vraagteken is, maar geen definitief eind....

Ik denk tijd, iets anders kan ik me niet voorstellen. aar zelfs de belevenis van tijd kan verschillen. Toegevoegd na 4 minuten: aar = maar

Dat het verleden voorbij is, en dat je er met de beste wil van de wereld niets meer aan kunt veranderen. Je kunt wél van je verleden leren, en iets uit je verleden kan je inhalen in het heden of in de toekomst, maar veranderen kan je er niets meer aan.

Dat je op deze wereld bent om er [voor jezelf] iets van te maken, je hart volgen, en plezier hebben.

De zon komt altijd op, waardoor het licht wordt. (We zien hem/haar alleen niet altijd, doordat er wolken voor hangen)

h (constante van Planck) Toegevoegd na 1 uur: Beter nog eigenlijk is Plancklengte. (bron aangepast en Nederlandse bron toegevoegd) Volgens de huidige wetenschap de kleinst mogelijke lengte.

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Planck_length
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plancklengte

dat je neus van voren zit en niet opzij

Dat je soms moet plassen enne....ja, dat andere ook... :-)

de waarheid... de waarheid is waar voor iedereen, overal en altijd... wat zou het voor een waarheid zijn als het voor mij wel waar is en voor jou niet... of als het op het ene moment wel waar is en op het andere moment niet meer...

lucht? Toegevoegd na 1 minuut: ALs ik alle andere antwoorden zie, denk ik dat ik de vraag verkeerd heb begrepen :(

Dat je geboren bent en weer dood gaat. Dat je moet eten en drinken en ademen.

Mischael Jackson is dood. Dat is nu voor iedereen, altijd en overal waar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100