Deze vraag is een beetje gek gesteld maar ik denk dat je bloedverdunners bedoeld of ervoor zorgen dat het hart sneller klopt bijvoorbeeld gaan rennen ofso, een intensieve sport beoefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
bloedverdunners maken het bloed dun, maar de bloedstroom versnelt hierdoor niet!

Andere antwoorden (3)

Als je een inspanning levert gaat je hart sneller kloppen en stroomt je bloed ook sneller door je lichaam. Dus: sporten!
Steenuiltje
13 jaar geleden
Een alternatief op een rondje hollen dat al is genoemd, is één glaasje wijn
Bij de bloedbank zat ik altijd uren langer dan de rest omdat de vaten waaruit ze tapten blijkbaar nogal smal waren en daarom liep het heel langzaam

Toen kreeg ik de tip: de avond ervoor 1 glas wijn, nou dat helpt, het stroomde veel beter
amigo
13 jaar geleden
Intensief bewegen, warme douche, alcohol en koffie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor sommigen onder ons Ferrari's, Porsches en andere scheurijzers.