Er niet te veel aan knoeien, zowiezo niet met vieze handen.

Wanneer moet u een arts raadplegen
Het is verstandig in de volgende gevallen een arts te raadplegen: • bij wratten die spontaan gaan bloeden of plotseling van kleur of grootte veranderen;
• bij wratten op of rond de geslachtsorganen;
• bij wratten in het gezicht;
• bij kinderen jonger dan vier jaar die wratten hebben.
• Wanneer 3 maanden zelfbehandeling onvoldoende resultaat heeft opgeleverd.

Koop van dat ijzige spul bij je drogist, vraag iets wat speciaal voor open wratten is.