borstgroei?

Zijn er middeltjes die de borstgroei stimuleren?
Ik ben 14 en heb hele kleine borsten en ben er niet blij mee. Ik weet dat sommige mensen zeggen van ja wees er blij mee je bent pas 14. maar bijna al mijn vriendinnen hebben borsten, en ik niet en dat is dan echt niet leuk. Dus zijn er middeltjes waardoor het gestimuleerd word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Kimath
13 jaar geleden
geduld, je groeit tot je 18de ofzo nog door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik leef maar één keer, waar laat ik me dan zorgen over maken? nee niet de mensen in japan die nog levend onder het puin liggen en er verminkt onderuit komen, nee niet de mensen die mismaakt zijn door brand nee niet de lichamelijk gehandicapte.. neeeee laat ik me zorgen maken over me borsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NickTheG, ahaha grappig. jij bent een man en weet niet hoe het voor een meisje is in zo'n situatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heb ik geen antwoord op je vraag. Wel kan ik je vertellen dat ik op jouw leeftijd hetzelfde probleem had. Maar tegen de tijd dat ik 18 was had ik prachtige borstjes en een vriend die zei dat ze helemaal perfect waren omdat ze precies in zijn hand pasten. De schat. Ik heb heel lang heel mooie, niet te groot onhandige borsten gehad. Sinds mijn 40e ben ik wat te zwaar geworden. En laatst kreeg ik in het ziekenhuis, toen er een akkefietje verholpen moest worden, te horen dat ik 'volle borsten' had. Ik moest er wel een beetje om lachen: dat had ik niet gedacht toen ik 14 was en me er zorgen over maakte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 18 en heb een cup AA en op mijn 14de had ik helemaal geen borst groei. Ik was en ben eigenlijk een laatbloeier. Ik weet hoe vervelend het is en hoe onzeker het je kan maken. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben, ik ben 4 jaar ouder en wacht geduldig af of het nog echt iets gaat worden. 'Ze' kunnen nog een groeispurt nemen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens, misschien eens onderzoek doen of een push-up BH of voorgevulde BH iets voor je is? Je moet het natuurlijk niet van de een op andere dag dragen want anders zal het wel veel opvallen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook na je 18e groeien je borsten nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig wel domtic, ik geloof dat ze tot je 22ste of 24ste groeien! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voordeel van grotere borsten: jongens vinden ze mooi (meestal) maar het gaat uiteindelijk niet om je tiete maak je geen zorgen
nadeel: ze gaan eerder hangen en je krijgt er pijn in je rug van
Kimath
13 jaar geleden
De meeste mannen die ik ken hebben liever wat kleinere borsten, precies een hand vol (afhankelijk van hoe groot je handen zijn is dat B-C). Dit is ook de gemiddelde cupmaat van Nederland.
Een push-up BH kan een optie zijn als je dit fijn vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NicktheG zet me toch aan het denken hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon accepteren en hopen, veel meer kun je niet doen. En je bent niet de enige, mijn hele klas is nog lekker plat (ik moet dan weer zonodig de uitzondering zijn maarja)

Antwoorden (10)

Hormonen, maar niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fitnessen dus je borstspieren trainen of veel eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat helpt niet voor borstgroei.
Ik zou echt niet blij zijn met grote borsten als ik jouw was.
Er zijn zat meisjes, vrouwen met kleine borsten, en er zijn zat jongens zoals ik die liever een meisje met kleine borsten willen hoor.
Dus maak je vooral geen zorgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi!

Je bent nog in de groei en daardoor kunnen je borsten nog gaan groeien. Je ben ongeveer op je 18e uitgegroeid maar met sommige dingen groeien nog even door.

Ik begrijp wel dat je het niet leuk vindt dat je vriendinnen harder groeien met hun borsten maar dat wil niet zeggen dat jij de maat houdt die je nu hebt.

Wacht nog eventjes met middeltjes. Dat kan altijd nog als je over een paar jaar nog ontevreden bent.

Je bent vast een prachtige meid. Dat ligt niet aan hoe groot je borsten zijn (of gaan worden) maar zeker ook aan hoe jij bent.

Groetjes,
Yvonne
(moeder van een dochter van 12)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou nou het zal mij zeker zelfverzekerd Maken als er iemand zomaar die je nog nooit gezien hebt gaat zeggen dat je mooi bent xD (sorry dat vind ik echt heel grappig net als van die selfesteem briefjes xD)
Op jouw leeftijd is er maar 1 middeltje wat helpt en dat is geduld. Klinkt natuurlijk niet leuk, maar het is niet anders. Jouw lichaam is nog helemaal niet uitgegroeid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel vlees eten. In vlees zitten hormonen die borstgroei bij meisjes veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwangere vrouwen krijgen ook grotere borsten.. maar das ook niet echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
humor-plusje +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, +1
haai,
ik ben nu 13, en ben nog niet ongesteld, en heb ook nog niet echt borsten.
veel meiden uit me klas maken ook wel eens grapjes van wanneer gaan jou borsten nou eens groeien.
ik zeg weet ik veel gewoon, maar diep van binnen voel ik me dan best gekwetst.

ze zeggen je moet veel vlees eten, maar welk vlees dan.

groetjes appeltje12
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij koeienvlees. ze doen vrouwenhormonen in vlees (ik weet niet waarom)
Om te beginnen mag je blij zijn,dat ze heel zijn. Als ze stuk waren geweest,was je nog verder van huis geweest. Verder moet je gewoon de tijd de tijd geven en als ze niet groter groeien is het ook geen ramp, krijg je later ook geen hangtieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee
ik ben nu 15 jaar, maar ben nog niet ongesteld geweest en kreeg ook pas brosten op m'n 14de,
in het begin vond ik dit echt heel erg vervelend, iedereen om me heen had het over ongesteld zijn en borsten, maar ik kon niet mee praten
of werd man benoemt omdat ik nog plat was.
Nu maakt het me allemaal niet meer uit! toen eigenlijk ook niet zoveel.
ik was vooral blij!
iedereen zei altijd; het doet pijn dit, het doet pijn dat.
nou en dat klopt!
ik ben alleen maar blij dat ik nog niet ongesteld ben,
ik heb geen tips ofzo voor je;
maar heb geduld, ze komen ooit echt wel!
en persoonlijk vind ik grote borsten niet eens mooi...

vlees helpt trouwens niet, met vlees bedoelen ze spel zodat je veel vet binnen krijgt, borsten bestaan nml voor een groot gedeelte uit vet,
maar dat is heel slecht voor je want dan word je ook op andere plekken vet, en ik denk niet dat dat de bedoeling is.

xox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel *spek