borstgroei?

Zijn er middeltjes die de borstgroei stimuleren?
Ik ben 14 en heb hele kleine borsten en ben er niet blij mee. Ik weet dat sommige mensen zeggen van ja wees er blij mee je bent pas 14. maar bijna al mijn vriendinnen hebben borsten, en ik niet en dat is dan echt niet leuk. Dus zijn er middeltjes waardoor het gestimuleerd word?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hormonen, maar niet aan te raden.

Fitnessen dus je borstspieren trainen of veel eten

Ik zou echt niet blij zijn met grote borsten als ik jouw was. Er zijn zat meisjes, vrouwen met kleine borsten, en er zijn zat jongens zoals ik die liever een meisje met kleine borsten willen hoor. Dus maak je vooral geen zorgen!

Hoi! Je bent nog in de groei en daardoor kunnen je borsten nog gaan groeien. Je ben ongeveer op je 18e uitgegroeid maar met sommige dingen groeien nog even door. Ik begrijp wel dat je het niet leuk vindt dat je vriendinnen harder groeien met hun borsten maar dat wil niet zeggen dat jij de maat houdt die je nu hebt. Wacht nog eventjes met middeltjes. Dat kan altijd nog als je over een paar jaar nog ontevreden bent. Je bent vast een prachtige meid. Dat ligt niet aan hoe groot je borsten zijn (of gaan worden) maar zeker ook aan hoe jij bent. Groetjes, Yvonne (moeder van een dochter van 12)

Op jouw leeftijd is er maar 1 middeltje wat helpt en dat is geduld. Klinkt natuurlijk niet leuk, maar het is niet anders. Jouw lichaam is nog helemaal niet uitgegroeid.

Veel vlees eten. In vlees zitten hormonen die borstgroei bij meisjes veroorzaakt.

Zwangere vrouwen krijgen ook grotere borsten.. maar das ook niet echt een aanrader

haai, ik ben nu 13, en ben nog niet ongesteld, en heb ook nog niet echt borsten. veel meiden uit me klas maken ook wel eens grapjes van wanneer gaan jou borsten nou eens groeien. ik zeg weet ik veel gewoon, maar diep van binnen voel ik me dan best gekwetst. ze zeggen je moet veel vlees eten, maar welk vlees dan. groetjes appeltje12

Om te beginnen mag je blij zijn,dat ze heel zijn. Als ze stuk waren geweest,was je nog verder van huis geweest. Verder moet je gewoon de tijd de tijd geven en als ze niet groter groeien is het ook geen ramp, krijg je later ook geen hangtieten.

hee ik ben nu 15 jaar, maar ben nog niet ongesteld geweest en kreeg ook pas brosten op m'n 14de, in het begin vond ik dit echt heel erg vervelend, iedereen om me heen had het over ongesteld zijn en borsten, maar ik kon niet mee praten of werd man benoemt omdat ik nog plat was. Nu maakt het me allemaal niet meer uit! toen eigenlijk ook niet zoveel. ik was vooral blij! iedereen zei altijd; het doet pijn dit, het doet pijn dat. nou en dat klopt! ik ben alleen maar blij dat ik nog niet ongesteld ben, ik heb geen tips ofzo voor je; maar heb geduld, ze komen ooit echt wel! en persoonlijk vind ik grote borsten niet eens mooi... vlees helpt trouwens niet, met vlees bedoelen ze spel zodat je veel vet binnen krijgt, borsten bestaan nml voor een groot gedeelte uit vet, maar dat is heel slecht voor je want dan word je ook op andere plekken vet, en ik denk niet dat dat de bedoeling is. xox

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100