Hoe werkt een second skin pleister?

Deze worden vaak gebruikt voor blaren, maar ook wel voor andere wondjes. Zelf heb ik wel eens een wond gehad die maar niet wilde genezen, met zo'n pleister erop ging het opeens razendsnel. Hoe kan dat, zit er iets in dat de genezing bevordert? Op de verpakking staat dat diabetici het niet mogen gebruiken, waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (1)

De Spenco Second Skin Adhesive Knit kleefpleister is gemaakt van een ademende, medische stof.
Deze is rekbaar en past uitstekend op elk deel van het lichaam.
Een hypoallergeen medische kleeflaag is gebruikt om te voorkomen dat de pleister door transpiratie, of in bad, loslaat.
Het is ideaal om Spenco Second Skin op zijn plaats te houden.
Spenco Second Skin kan ook preventief geplakt worden op de plaatsen waar men wrijving of een blaar verwacht.
De Spenco Second Skin kleefpleister vermindert wrijving en laat de huid ademen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is de reclame. Maar hoe wérkt het?