Niet..
Je trilhaartjes beschadigen tijdens het uitgaan, tot deze hersteld zijn hou je die ruis. Duurt meestal maar een nachtje..
Voorkomen is beter dan genezen dus haal oordoppen bij de audicien.
Je oren kunnen ook blijvende schade oplopen dit noemen ze Tinnitus. Dit is niet te genezen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Langs de opticien of de muziekwinkel en een stel concert-oordoppen kopen. Die maken het uitgaan een stuk aangenamer en wat er nog over is van je gehoor, wordt beschermd.
Als de piep nu nog weg gaat na bijvoorbeeld een dag, heb je nog geluk. Over een tijdje zit je met een blijvende piep als je nu geen maatregelen neemt. En dan moet het festivalseizoen nog beginnen!