Waarom hebben sommige vrouwen één of meerdere dagen voordat zij het moeten worden last van ‘vreetbuien’? En waarom niet alle vrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hormonen, en die zijn bij iedereen anders. Bij de een uit zich dat in vreetbuien, bij ander in tranen als er maar iets ontroerends voorbij komt op tv, bij ander is het lontje zo kort dat ze steeds ontploft.
En sommigen hebben mazzel (en hun omgeving ook), die hebben nergens last van. Of ze zijn aan de pil, dat neemt het effect ook weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chocolade, snoep, snacks, ijs…gaat bij jou ook ALLES erin net voordat je ongesteld moet worden? Hoe kan dat toch, dat je dan zo ontzettend veel zin hebt in alles wat lekker is?

70 tot 80 procent van de vrouwen heeft wel eens last van premenstruele klachten, daar is niets raars aan. Het is een kwestie van hormonen in je lichaam. De een is een paar dagen erg labiel, de ander heeft hoofdpijn en weer een ander EET alsof haar leven ervan af hangt!