hoe ver moet het toutje van je tampon er nog uitblijven stelen?

Toegevoegd na 1 minuut:
*steken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

mogelijk hebben verschillende merken wel een andere lengte touwtje maar het touwtje mag toch zeker wel 5 cm uitsteken. Eigenlijk moet je tampon gewoon zo diep duwen als je met 1 vinger komt. Meestal zit hij (als je nog niet zo veel ervaring hebt) meestal eerder "te ondiep" dan te diep. Zonder "hulpmiddelen"om hem verder te krijgen, zit hij nooit te ver.

Toegevoegd na 1 minuut:
o ja, als het wat moeilijk gaat helpt FLINK UITADEMEN tijdens het inbrengen, dan ontspan je nl verplicht allerlei spieren daar. Dus een flinke hap lucht en tijdens het uitblazen inbrengen
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tampon moet er helemaal in, deze hoor je niet te voelen. Touwtje steekt alleen uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat touwtje doet er eigenlijk niet zoveel toe, dat is om hem er weer makkelijk uit te krijgen, dus als je genoeg houvast hebt, is dat voldoende.

Het gaat erom dat de tampon niet uitsteekt. Je moet hem zovermogelijk naar achter duwen, net voorbij 'het hobbeltje' zeg maar. Dan voel je hem ook niet meer zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe de tampon gewoon zover als mijn vinger kan en ik hem niet meer voel. Van het touwtje heb je toch geen last dus maakt denk ik niet uit hoelang dat eruit steekt. Maar misschien is dit per persoon verschillend.