Als je voor het eerst de pil slikt, kan het dan zijn dat je langer doorbloedt?

Anderhalve week geleden ben ik begonnen met het slikken van de pil, op de eerste dag van mijn menstruatie. Ik ben nu alleen al vier dagen langer ongesteld dan gewoon, is dat normaal? (Of beter: is het niet raar?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ja hoor dat kan heel goe dik was namelijk 2,5 maand langer ongesteld ;).
De pil is een hormoon en aangezien je net begint is het voor je lichaam een omschakeling waardoor kan lijden dat je langer menstruatie hebt de eerste keer.
Maak je niet druk het hoort erbij, alleen het is bij ieder verschillend hoelang je dan eerste keer je menstruatie heb, ik vertelde al ik was het 2,5 maand.
succes