Blijf je dromen volgen,
die zijn alleen bij jou bekend,
blijf opstaan en doorgaan
ook al word je vaak afgeremd
een 'nee' hoeft geen 'nee' te zijn
misschien een andere weg om te kiezen
blijf proberen
dan kan je niet verliezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is mooi!

Andere antwoorden (26)

Prijs de dag niet voor het avond is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leef je leven en niet die van een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog aan t zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrees niet, dan ben je vrij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leef zoals je wil doe niemand kwaad en laat andere hun leven leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Never Give Up
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan altijd erger.

Klinkt negatief, maar werkt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag best naast mn bord scheiten zolang je maar niet in mn eten spetterd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak er wat moois van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bepaal zelf de kwaliteit van mijn leven bepalen!

Toegevoegd na 51 seconden:
zonder het laatste 'bepalen' uiteraard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie geen fout maakt, maakt meestal niets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk niet naar anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Carpe diem !!!

De dingen die je overkomen kun je niet altijd kiezen

maar wat WEL kan

is kiezen wat het met jou DOET!!!

als je dat in de gaten houd is er zo onzettend veel om van te genieten.

1. en wat je niet veranderen KUNT, accepteer het en geef het een plek. Ik ben te lui om me er druk over te maken

2. wat je WEL kan veranderen, daar moet je je dan ook 100% voor inzetten.

3. De keuze: 'is het te veranderen door mij?' is vaak een heel erg moeilijke.

Zondig tegen regel 1. en je wordt gefrustreerd, je probeert aan dooie paarden te trekken en wordt heel moe en er verandert niks

Zondig tegen regel 2. en je wordt apatisch

Regel 3, het kiezen, daar worstel je mee tot je laatste dag:)

Voorbeeld:
Schande dat we zoveel belasting betalen! Denk je misschien wel eens.

denk dan na:
KAN ik daar iets aan doen? Naar Den Haag gaan en me inzetten voor een goede partij, me in de partij naar voren werpen en de tarieven gaan veranderen.

Als dat niet KAN (geen tijd of gelegenheid) DAN heeft het geen enkele zin om je er nog druk over te maken. Kost veel moeite, hoewel het aan de borreltafel lekker klinkt, met iedereen mee-boe-roepen. Helpen doet het niet

Bij elke tegenslag in het leven, groot of klein, even deze 3 regels doordenken.
Het helpt echt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
when life gives you lemons, make lemonade.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven en laten leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Addy;

Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leef met de dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn motto is

Altijd positief blijven denken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit m'n laatste fout is ziet het er slecht voor me uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft. Voor mij betekent dat dat je niet alleen leeft voor jezelf en je eigen genot, maar dat je ook moet proberen een positieve rol te spelen in het leven van een ander. Je hoeft niet altijd het verschil te maken, maar je kunt altijd wel ergens een kleine bijdrage leveren of een schouder of steunpuntje zijn.
Maar er zijn er meer, waarvan er ongetwijfeld een aantal met mijn christelijke opvoeding te maken heeft ; behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden, kijk eerst naar de balk in je eigen oog, dat werk.

En misschien wel de belangrijkste : think for yourself, question authority. Je wilt niet weten hoeveel ongefundeerde bullshit we door de strot geramd krijgen langs zeer respectabele kanalen, omdat er enorme financiele belangen achter zitten. En de hoeveelheid mensen die al die stront slikt voor zoete koek is op zijn minst onrustbarend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pluk de dag,
maar laat de bloempjes staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pluk de dag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga voor kwaliteit, niet voor quantiteit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er meerdere.
Mijn telefoon zegt: Carpe Diem (pluk de dag).

Het motto waar ik het meest naar probeer te leven is:
"You cannot discover new oceans, unless you have the courage to lose sight of the shore"

Kortom: Om nieuwe dingen te ontdekken moet je af en toe iets ouds los durven laten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt belangrijke mensen zijn mensen voor wie belangrijk zijn niet belangrijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behandel je naasten zoals je zelf behandeld zou willen worden.