me billen zijn ongelijk, is dit heel raar

de een heeft een uitlopende "vetrol" en de ander is gewoon normaal...
en hoe krijg ik ze gelijk

ik weet klinkt heel raar deze vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Dat kan komen door een scoliose of doordat een van je benen langer is dan de ander.

Ga een keer naar de huisarts, die kan dat zien en je eventueel doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

naar de masseur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand is symetrisch, als dat een troost kan zijn. Verschil in grootte van borsten voeten, en ja ook billen. Ben bang dta je er weinig aan kunt doen
anneliez
13 jaar geleden
ja ons lichaam bestaat uit twee iets verschillende helften.
dat betekent dat links en recht niet gelijk zijn.
Bij veel mensen amper te zien, maar bij sommige heel goed, vooral in het gezicht.
Ook hebben veel mensen verschillen in beenlengte en jij hebt verschillen in je billen.
Of daar zo maar iets aan te doen is, zonder een operatie, vraag ik me af, maar het is in ieder geval niet raar, je bent echt niet de enigste.