Welke conclusie(s) kun je in ieder geval trekken als iemand van het andere geslacht naast je komt zitten in de klas?

er waren genoeg lege plekken! Wat voor conclusie(s) kan ik in ieder geval over haar trekken, ik ben niet echt een vriend van haar, ga wel met haar om.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ze geen bloedhekel aan je heeft en dat je niet al te erg stinkt. Elke andere conclusie is voorbarig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is ze erg verkouden.

Andere antwoorden (5)

dat ze je waarschijnlijker aardiger vond dan de anderen mensen in het lokaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze dacht dat je het misschien interessant zou vinden wat zij afgelopen weekend gedaan heeft (en als ze dat niet gedaan heeft, dan was ze dat waarschijnlijk van plan).

Toegevoegd na 23 seconden:
Ik bedoel, als ze dat niet verteld heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen conclusies.
Ze komt voor de les.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha
Ik zou geen conclusies trekken. De kans dat je er naast zit is groot. Mogelijkheden zijn bv. Hij vond het zielig dat je alleen zat en kwam bij je zitten. Of hij houdt van gezelschap en zit liever naast iemand dan naast een lege plek. Of hij vindt je gezellig. Of je hebt een leuke vriendin en ziet hij jou als ingang naar haar toe. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Dus de enige die je het juiste antwoord kan geven is hij zelf. Vraag het hem :-)

Toegevoegd na 35 seconden:
hij kan ook zij zijn in deze dus :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Hij' is een 'haar'.. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow.. was te snel met typen, je was er zelf ook al achter, haha!
Geen conclusie uit trekken. Waarschijnlijk heeft zij dezelfde gedachte als ik zou hebben: het is leuker om bij elkaar te zitten dan dat je allebei in je eentje op een aparte plek zit. Soms lijken dingen anders dan je denkt, en trek je juist de verkeerde conclusie.