Belgische zorgverzekering...

Ik ben Nederlandse en ga naar Belgie verhuizen. Helaas snap ik nog niet zo veel van de zorgverzekering. Mijn vraag: als je lid bent van een mutualiteit zonder hospitalisatie-verzekering en je belandt plotseling door een ongeluk in het ziekenhuis, moet je dan alle kosten zelf betalen ( operatie enz) of vergoedt de mutualiteit een deel van de kosten? Of, kan dat alleen als je een hospitalisatieverzekering hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik kan jouw speciale vraag niet antwoorden (helaas) maar ik kan je wel wijzen naar een zorgverzekering speciaal voor Nederlandse mensen in het buitenland, misschien is dat de oplossing? www.oomverzekeringen.nl
Succes ermee!