Hoe is de mens zo geëvalueerd dat er een blanke en een donkere huidskleur ontstaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'geëvolueerd' is in dit geval het goede woord. 'evalueren' is iets achteraf beoordelen. 'evolueren' is geleidelijke verandering.

Het beste antwoord

Dat is eenvoudig. De mens leefde eerst in Afrika en alle mensen waren zwart . Daarna migreerde mensen naar minder zonnige gebieden en daar verloren de nieuwe mensen hun pigment door , ja, evolutie.

Het frappante is dat zowel de originele inwoners van Afrika als de Aborigines uit Australie , totaal verschillende continenten , allebij zwart zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat komt door de zon voor de periode van smeersel factor 30 of de sunblocker.

zon is schadelijk voor de huid, mensen worden bruin om zich tegen de invloed van de zon te beschermen. (we weten allemaal welke enge dingen je hier van kan krijgen) de natuur heeft het ingebouwd en een kant en klaar tintje geven. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de zonen van Noach zijn de verschillende volken ontstaan. Uit Cham de afrikaanse volken, uit Sem de Aziatische volken en uit Efraim de blanken, die naar het Noorden gingen.