You are not alone. Of toch wel?

Ik kan het niet uitleggen je kunt met deze vraag verschillende kanten op. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Weet jij het antwoord?

/2500

In je hoofd bepaal je of je alleen bent of niet. Laat je mensen toe dan sta je er minder alleen voor. Wil je niemand zien dan ben je wel alleen. Het is waar je je op het moment prettig bij voelt. Dat je alles wat je meemaakt zelf moet oplossen en dat dat niemand anders voor je kan oplossen dat voelt vaak als alleen staan. Maar met de nodige handvaten om je aan vast te houden moet het wel lukken. Deze handvaten kun je aangereikt krijgen door professionals en daardoor voel je je minder alleen op het moment met je probleem en is een oplossing vaak nabij.

Ik denk dat je niet alleen bent, maar dat mensen zich soms wel alleen voelen. Ik ben niet alleen, maar soms voel ik me alleen, zit ik in mijn eentje op mijn kamer, terwijl ik eigenlijk wel weet dat er veel mensen om me heen zijn en in mijn hart zijn....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100