You are not alone. Of toch wel?

Ik kan het niet uitleggen je kunt met deze vraag verschillende kanten op. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (13)

In het echt ben je niet alleen
er zijn mensen om je heen die om je geven
maar als het er werkelijk op aankomt moet je uiteindelijk alles alleen doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp hem zowaar en nee...you are not alone........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is veel beter alleen te zijn, dan te wensen dat je het was...
14 jaar geleden
*krijgt panische achtervolgingsgedachten*

Dat is een leuk woord voor scrabble.

Ik ben nooit alleen, mijn vriendin zit in mijn hart :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
No, I am not alone. De hele dag jengelen er twee kinderen aan mijn kop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je zegt dat je met deze vraag alle kanten op kunt, ga ik maar even een geek-referentie aan:

Het klopt, "You are not alone". Toen de Face of Boe dit tegen de Doctor zei, refereerde hij naar de Master. Deze mede-Time Lord leek verslagen na seizoen 3 van de nieuwe serie, maar zal waarschijnlijk in de kerst/nieuwjaarsspecials weer zijn opwachting maken (denk aan de hint "he will knock four times" aan het einde van Planet of the Dead). Tevens heb ik begrepen dat voor het volgende seizoen het personnage van de Rani weer uit stal gehaald gaat worden, dus het lijkt er sterk op dat er een mogelijkheid is dat meer Time Lords de oorlog met de Daleks overleeft hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je komt alleen en je gaat alleen... In de tussentijd hoop je het geluk te vinden van mensen die om je geven en van je houden. Niet altijd zo vanzelfsprekend overigens. Vind je dit geluk, dan ben je nooit echt helemaal alleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja... you are alone... je bent alleen...

jij denkt dat je er eentje van velen bent... dat je afgescheiden bent van anderen...
meestal krijg je die overtuiging door dat iederéén een eigen lichaam heeft die onafhankelijk van elkaar lijken te leven...

ja... you are all one... we are all one... wij zijn allemaal één... zou je ook kunnen zeggen...

iedereen (iedere één) is met elkaar verbonden... op velerlei manieren... door de aarde waar wij op staan en van leven...
door de lucht die we inademen... ik adem de lucht in, de zuurstof doorstroomt alle cellen van mijn lichaam dan adem ik weer uit... dan adem jij of een ander die zelfde lucht weer in, en ook die zuurstof doorstroomt alle cellen van het lichaam en er wordt weer uitgeademd... tussendoor stroomt die zelfde lucht door alle cellen van planten, bomen en dieren...

ieder één wordt doorstroomd door de zelfde levensenergie, dat wat ons levend maakt...
wij komen voort uit de aarde en keren er naar terug (uit stof zijn wij gemaakt en tot stof zullen wij wederkeren...)
wij voeden ons en groeien allemaal via de planten van de zon...

zie je dat wij op allerlei met elkaar verbonden zijn?
geen mens kan los van een ander bestaan... je zou niet geboren kunnen worden zonder toedoen van zelfs twéé anderen...

iedereen is Eén... all are One...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In deze volle wereld ben je nooit echt alleen.

Maar je kan je wel heel alleen voelen, doordat de mensen die er zijn, jou niet het gevoel geven dat ze van je houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt..
maar je bent zo alleen als je zelf wilt... Ik ben er eenzaam maar kies daar blijkbaar zelf voor..dus sommige zullen hier ontkennend op antwoorden en sommige bevestigend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat je nooit alleen bent, er zijn mensen die van je houden en mijn geloof is dat je ook een gids hebt die bij je is. Toch kun je je ongelofelijk alleen vóelen. Op momenten dat je echt grote problemeen hebt of heel verdrietig bent, heb je toch het gevoel dat je er alleen voor staat. eigenlijk heel jammer, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je hoofd bepaal je of je alleen bent of niet. Laat je mensen toe dan sta je er minder alleen voor. Wil je niemand zien dan ben je wel alleen. Het is waar je je op het moment prettig bij voelt. Dat je alles wat je meemaakt zelf moet oplossen en dat dat niemand anders voor je kan oplossen dat voelt vaak als alleen staan. Maar met de nodige handvaten om je aan vast te houden moet het wel lukken. Deze handvaten kun je aangereikt krijgen door professionals en daardoor voel je je minder alleen op het moment met je probleem en is een oplossing vaak nabij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je niet alleen bent, maar dat mensen zich soms wel alleen voelen. Ik ben niet alleen, maar soms voel ik me alleen, zit ik in mijn eentje op mijn kamer, terwijl ik eigenlijk wel weet dat er veel mensen om me heen zijn en in mijn hart zijn....