wat zit in een stressbal (soort ballon met een plak zand)

Toegevoegd na 5 minuten:
en het blijft in vorm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Wit meel, of in elk geval fijn wit poeder dat verder nergens naar smaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
quote: Regelmatig een kapotte stressbal op mogen zuigen ;-) unquote toch niet met je neus he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, mijn dochter heeft er een keertje op eentje zitten kauwen tot de ballon kapot ging, en al dat witte poeder rond haar mond en onder haar neus terecht kwam. Dat was wel een foto waard geweest - als het niet in de auto gebeurt was.....
Wat een t***zooi, die rotballen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat er Regelmatig op een kapotte stressbal mogen zuigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:lol: Nee, bedankt !

Andere antwoorden (4)

De vulling kan bestaan uit kunststofkorrels.

Stressballen vulling

Dit detail toont de vulling met ErgobeadsTM
Door de kombinatie met een elastisch Kantoen-Lycra omhulsel is het speels indrukken en wegduwen van de ErgoBeadsTM heel makkelijk
Je kan het het best vergelijken alsof je door sugergladde kleine rijstkorreltjes heenmasseert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een stressbal zit meestal meel, als je dit kapot knijpt geeft het een enorme rotzooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn zus maakte een keer zo'n ding open : het geeft kei veel troep en het is dun wit raar poeder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meel, weet je hoe ik dat weet ? Omdat mijn stressbal een keer kapot ging en toen zag ik dat er meel in zat.