Kan je je tanden laten bleken onder de 18 met toestemming van je ouder?

Volgensmij moest je daar 18 voor zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

U moet 18 jaar of ouder zijn. Met toestemming van de ouders is een behandeling op jongere leeftijd bespreekbaar, dus besrpreek het met je ouders en tandarts

het kan gewoon! mijn zus is 17 & heeft toestemming van mijn ouders. Volgens mij hoef je zelfs niets speciaals ervoor te doen!

En er zijn speciale kits beschikbaar bij bijv de DA, zonder ouderlijke toestemming. Maar op lange termijn werkt het beter om een goede tandpasta te kiezen.

Gwn de tandarts je hebt geen toestemming nodig..

In samenspraak met tandarts en mondhygiëneniste. Wel even toestemming van je ouders vragen. Wordt waarschijnlijk niet vergoed door verzekering en een ongewenste rekening op de mat staat zo slordig.

je hoeft geen toestemming te hebben maar ik zou het niet verzwijgen als je het laat doen. daarbij kost het veel geld. vraag eerst even goed na bij je tantartsverzekering hoeveel van de kosten door hun wordt betaald. je ouders zijn natuurlijk wel voor de rest van de rekening verantwoordelijk als jij hem niet zou (kunnen/willen) betalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100