Hoe kan het, dat bij kinderen als ze moe worden, hun oren rood worden?

Rode oren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, grappig is dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daaraan zag mijn moeder het altijd bij mijn broer, ik had lang haar gna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gna gna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alleen bij kinderen hoor ;-))

Antwoorden (1)

dat komt doordat je lichaam extra veel moeite doet je wakker te houden en dus stroomt er meer bloed naar je oren dan normaal omdat je oren snel koud worden doordat het een uitsteeksel is