Vraag voor vrouwen over ongesteld.

Ik was op 11 december ongesteld, duurde 4 dagen.
Ben weer ongesteld geworden op 16 januari, duurde ook 4/5 dagen.
Maar het is nu 5 maart en ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Ik zou dus eigenlijk tussen 16 februari en 5 maart al ongesteld geweest moeten zijn, toch?
Wat moet ik doen? Gewoon wachten ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet niet hoe oud je bent en hoe lang je al ongesteld bent, maar zo was het in het begin bij mij ook, dus ik denk dat je dan nog niet zo lang ongesteld bent. Het duurt gemiddeld 2 jaar voordat iemand regelmatig ongesteld is. Bij de een dus langer en de ander al eerder. Maak je dus geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je een keertje overslaat heb ik ook een paar keer gehad . Dan werd ik de maand erop weer ongesteld. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zwanger bent dan kun je het beste een test doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn voor je dan hoef je je niet
meer zorgen te maken! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker positief: misschien ben je ook wel gewoon zwanger hahaha
Komt vaker voor! Vooral als je nog jong bent. Daarbij kunnen er ook andere oorzaken zijn zoals plotselinge gewicht toename/afname. slaapstoornis, stress en spanning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar de huisarts, want dit duid op een verstoorde cyclus, kan van alles zijn, niet mee blijven rondlopen!