Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

er zit een soort vliesje aan mijn eikel vast,is dat normaal en hoe kom ik er van af?

er zit een soort vliesje vast aan mij eikel en die wil niet los maar volgens mij hoord dat er niet eens te zitten,wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Is het t toompje tussen je voorhuid en eikel? Dan hoort dat. Wil er vanaf dan moet je je laten besnijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat groeit er vanzelf vanaf toch als je ouder word.. ik weet niet hoe oud deze gebruiker is maar rond mijn 15de was dat gewoon los hoor.. ik weet niet hoe jij gelijk aan een besnijdenis komt :p
Dat toompje is heel normaal maar bij het vrijen kan het wat last geven. Ooit scheurt het dan wat in. Dat is niet erg want dat is de oplossing van het probleem. Helemaal besnijden is niet nodig. Als het toompje los is dan is het probleem opgelost en dan kan de voorhuis blijven zitten. Leg het even voor aan de huisarts of laat de natuur zijn werk doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vliesje hoort er wel. Maar in sommige gevallen staat het iets te strak en dat kan pijn veroorzaken. De dokter kan je hier wel helpen. Het gebeurt ook wel eens dat het tijdens een heftige gemeenschap vanzelf iets inscheurt en dat is nogal pijnlijk. Als je er echt problemen mee hebt, laat er dan naar kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding