Hoe kan je bij je handen afvallen?

Ik wil graag van mijn worst vingers af en van het vet op mijn hand.
Ik ben een stevig persoon/ maar niet dik.

Ik weet alleen geen manier om mijn handen te trainen om vet kwijt te raken bij mijn handen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Je kan niet specifiek op 1 plaats vet verbranden. Of je hele lichaam of niet. U zult echt meer cardio moeten doen als u uw worstvingers kwijt wilt.

Toegevoegd na 7 uur:
je kunt*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed + je van mij. Gewoon cardio training doen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat houdt cardio training
voor je handen/vingers in?

Andere antwoorden (1)

Ik moest er even naar zoeken, want ze schijnen niet meer in de handel of in de mode:
Handknijper voor het trainen van de handen en onderarmen.

http://sport.marktplaats.nl/fitness/425617628-handknijper-voor-het-trainen-van-de-handen-en-onderarmen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit apparaat is voor het trainen van je spieren in je onderarmen en vingers. Daar gaan ze écht niet dunner van worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens, eerst het vet wegbranden met cardio, dan kunt u dit evt gebruiken