Is er een verklaring voor dat iemand moet krabben in zijn nek?

Als ik bij een vriend in zijn nek zit moet hij meteen krabben/jeuken. Ik vraag me af of dit te maken heeft met zijn zenuwen of dat het tussen zijn oren zit. kortom is er een verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het gewoon kriebelt, als ik bij de kapper zit en die knipt de haren in mn nek dan krijg ik ook jeuk over mn hele rug. Dat heeft dus denk ik wel te maken met zenuwen.