Ene keer linkerhand koud andere keer rechterhand warm

Als ik naar school fiets dan heb ik me altijd met rechts aan bet stuur vast en met links in me jaszak . Maar als ik op school aankom voele. Mijn handen iedere keer anders de ene keer voel ik de warmte van de hand die in de zak zat en de andere keer de kou van de hand die aan het stuur zat

Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

ik heb dit met m'n oren het zal wel. iets met je bloedsomloop te maken hebben.