Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het beste manier om 20 kg af te vallen in 4 maanden tijd?

Hi,

Ik heb op een periode van 3jaar een verschil van bijna 40kg plus...
Graag zou ik voor mijn 23ste terug 20kg afvallen in vet.
Iemand tips, tricks of idee’s?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Waarom moet het zo snel gebeuren?
Sharonves
3 jaar geleden
Omdat jij een groot hoeveelheid wilt afvallen, raad ik je toch aan om langs een diëtiste te gaan die samen met jou naar jou eetpatroon kan kijken, en een realistische manier te vinden om die 20kg af te vallen maar ook af te houden in een lange termijn.
19belle87
3 jaar geleden
Dat gaat niet zo snel maar je kan bijvoorbeeld elke dag een uurtje sporten. Samen met minder grote porties en gezonder eten meer fruit en groente minder bewerkt kant en klaar voedsel. En veel water drinken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou kunnen proberen om schadelijke voeding niet meer te eten. Dus vooral geen dierlijke producten. Verder kun je suiker achterwege laten. Als je graag iets zoets wil kun je fruit eten (maar ook niet te veel).
Beweging is ook heel belangrijk natuurlijk. Probeer alle verplaatsingen per fiets of te voet te doen. Als je weinig verplaatsingen moet doen zou je kunnen uitkijken naar één of andere sport of andere hobby waar veel beweging bij komt kijken.
Sterkte!
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Dus wat er zo ongeveer per jaar is bijgekomen, wil jij er in 1 maand afhebben. Als je verstandig bent stel je de streefdatum uit en ga je beter op je eten letten: geen alcoholen de daarbij behorende snacks. Ik weet niet hoeveel je nu eet, maar laat minstens een kwart van wat je op je bord legde weg.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Ga in de ochtend hardlopen of sporten op een lege maag, je moet wel natuurlijk een glaasje water drinken, maar niks eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Hoe gaat sporten op een lege maag helpen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding