Waarom hebben mannen blijkbaar met een dikke buik geen enkel gevoel elementaire fierheid?

Bij het zien op de zeedijk van de profielen van de mannenbuiken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarom wel je moet toch genieten van het leven.

Ik begrijp het niet helemaal, je kunt toch juist heel fier zijn op je bierbuik?

ook zonder bier kun je een buik hebben, maar moest goed gereedschap toch niet droog hangen?

elementaire fierheid?! ok... verschillende oorzaken: geen interesse voor het uiterlijk meer interesse in eten & drinken trots op de omvang van de buik ze weten niet wat elementaire fierheid is aversie tegen elementaire fierheid etc etc. Volgens mij bestaan er overigens ook mannen met dunnen buiken en geen gevoel voor elementaire fierheid. En volgens mij bestaan er ook vrouwen met dikke en dunne buiken zonder gevoel voor elementaire fierheid. kortom, zoveel mensen zoveel fierheid...

Voor diegenen waarbij dat werkelijk waar is: omdat velen vooroordelen hebben tegen zulke mensen. Want 't geldt zeker niet voor elke dik-bebuikte.

Er zijn zowel mannen als vrouwen die geen enkel probleem hebben met een paar kilo's meer. Er zijn zelfs mensen met (enorm) overgewicht die goed in hun vel zitten en zelfs fier zijn op hun uiterlijk. Dat 'de maatschappij' het doorgaans als niet mooi bestempeld is een ander verhaal. Dit hoeft echter niet perse iets af te breken aan het gevoel van trots.

Je ervoor schamen helpt echt niet af te vallen....

Waarom hebben mannen blijkbaar met een dikke buik geen enkel gevoel elementaire fierheid? Waarom hebben sommige mannen weinig taalgevoel; hebben ze dan daarom geen enkele fierheid?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100