Waarom hebben mannen blijkbaar met een dikke buik geen enkel gevoel elementaire fierheid?

Bij het zien op de zeedijk van de profielen van de mannenbuiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je alle mannen met dikke buiken al gevraagd hoe het gesteld is met hun gevoel van elementaire fierheid en zeiden ze allemaal: huh? dat heb ik niet... ??? en wil je dan van ons weten waarom die mannen dat niet hebben? hoogst curieus...

Antwoorden (8)

Waarom wel je moet toch genieten van het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp het niet helemaal, je kunt toch juist heel fier zijn op je bierbuik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook zonder bier kun je een buik hebben, maar moest goed gereedschap toch niet droog hangen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elementaire fierheid?! ok... verschillende oorzaken:

geen interesse voor het uiterlijk
meer interesse in eten & drinken
trots op de omvang van de buik
ze weten niet wat elementaire fierheid is
aversie tegen elementaire fierheid
etc etc.

Volgens mij bestaan er overigens ook mannen met dunnen buiken en geen gevoel voor elementaire fierheid. En volgens mij bestaan er ook vrouwen met dikke en dunne buiken zonder gevoel voor elementaire fierheid.

kortom, zoveel mensen zoveel fierheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor diegenen waarbij dat werkelijk waar is: omdat velen vooroordelen hebben tegen zulke mensen.
Want 't geldt zeker niet voor elke dik-bebuikte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zowel mannen als vrouwen die geen enkel probleem hebben met een paar kilo's meer. Er zijn zelfs mensen met (enorm) overgewicht die goed in hun vel zitten en zelfs fier zijn op hun uiterlijk.

Dat 'de maatschappij' het doorgaans als niet mooi bestempeld is een ander verhaal. Dit hoeft echter niet perse iets af te breken aan het gevoel van trots.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ervoor schamen helpt echt niet af te vallen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom hebben mannen blijkbaar met een dikke buik geen enkel gevoel elementaire fierheid?
Waarom hebben sommige mannen weinig taalgevoel; hebben ze dan daarom geen enkele fierheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1